De werkgroep Motorlions in het MD110 leidt reeds geruime tijd een sluimerend bestaan.

De werkgroep heeft geen actief bestuur, en plaatst slechts af en toe een bericht op haar site https://www2.lions.nl/motorlions-md110  aangaande motortoertochten die in Nederland of Duitsland georganiseerd worden.

Om hierin verandering te brengen doet ondergetekende een oproep aan alle motorrijdende Lions binnen MD110 die bereid zijn een actieve werkgroep met bestuur op te richten om:

• Regelmatig informatie over Lions gerelateerde motorevenementen te verspreiden.
  • De mogelijkheid te onderzoeken om tenminste eenmaal per jaar een gezamenlijke toertocht te houden.

Bij onze buren in MD111 (Duitsland) bestaat zo’n actieve werkgroep, die jaarlijks een toertocht organiseert, telkens in de maand Mei, ook voor Lions uit andere landen.

In 2018 in Filderstadt en in 2019 in Seligenstadt Duitsland, waar ook de Nederlandse Motorlions van harte welkom zijn.

Door de werkgroep Lionsbike  2017 van MD111  Duitsland is er een verzoek aan mij gericht om in mei 2020, Hemelvaartsweekend, een Internationaal Lionsbikeweekend te organiseren.

Ondersteuning van een GOED DOEL maakt deel uit van het evenement.

Wie wil met mij de uitdaging aangaan om een Lionsbike weekend op te zetten?

Graag  zie ik uw reacties tegemoet op mijn mailadres  scheut@xs4all.nl

Met vriendelijke Motorlions groet