Lionsclub Voorburg coördineert ieder jaar in de maand december een landelijke inzamelingsactie van Douwe Egberts waardepunten die worden verzilverd tegen pakken koffie voor de plaatselijke voedselbank.

In december 2022 vindt deze actie voor de elfde keer plaats. Ruim 150 Lionsclubs en 60 Voedselbanken plaatsen dan verspreid over het hele land honderden inzameldozen. Via de plaatselijke media kun je lezen waar die inzameldozen staan. Veel Lionsclubs combineren deze actie met het inzamelen van Vreemd en Oud geld om oogoperaties in derdewereldlanden te bekostigen.

Geen inzamelpunt in de buurt?

Je kunt je 'Douwe Egberts waardepunten' en ‘Vreemd en oud geld' het hele jaar opsturen naar:

Lions helpen!

2270 AD  VOORBURG

Tip: als je de waardepunten al geteld heb, verpak ze dan per 1000 of 10.000 punten in enveloppen. Dat scheelt ons tijd!

Meer informatie

Lees meer over de geschiedenis en de opbrengst van de Lions Douwe Egberts koffiepuntenactie in ons LION Magazine.

Alle achtergrondinformatie vind je op de website van de organiserende Lionsclub Voorburg.